tiistai 25. lokakuuta 2011

Vähän lisää minusta

Voisin vähän raottaa enemmän taustojani ja sitä missä mennään ja kuinka tähän kaikkeen on päädytty.

Minä olen siis 24-vuotias nainen, joka tällä hetkellä viimeistelee opintojaan ja asustelee työssäkäyvän aviomiehensä kanssa. Yhdessä olemme olleet reilut 7 vuotta, joista kohta kaksi vuotta naimisissa. Aikani kuluu opiskelujen lisäksi satunnaisia töitä tehden ja urheilemalla. Olenkin aivan normaalivartaloinen ja -kuntoinen nainen.

Minä olen meistä ollut se, joka jo hyvin varhaisessa vaiheessa halusi naimisiin ja lapsia. Miehelläni siihen ajatukseen on mennyt hiukan kauemmin. Vuosia otin perheenperustamisasiat aika ajoin esille ja lopulta mieheni kosi minua. Lapsia olen siis aina halunnut ja mieheni tiesi tämän, kuten senkin, että naimisissa haluan olla ennen kuin lapsia aletaan suunnittelemaankaan. Minulla oli jo pidempi kausi opintojen(kin) takia, että en puhunut lapsienteosta mitään, kunnes mieheni yllättäen otti asian itse esille. Siinä vaiheessa oli minun vuoroni ruveta miettimään asiaa vakavammin :), kunnes juhannuksen jälkeen lopetin e-pillereiden syömisen. Näin tehtiin, koska halusin syödä jo hankitut pillerit loppuun.

Seuraavassa päivityksessä taidan kertoa, miten olemme suhtautuneet ja toimineet näiden yrityskuukausien aikana... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti