tiistai 8. marraskuuta 2011

Ei voi olla totta!

Sain tänään hymynaaman CB:n digitaaliseen! <3

Tiedän, että tämä on vasta alkusoittoa, mutta tuntuu niin hyvältä, että jotain positiiviseksi luokiteltavaa tapahtuu. En aio tänä päivänä murehtia, mitä kaikkea vielä tarvitaan siihen, että raskaustesti näyttäisi plussaa. Aion nauttia tästä fiiliksestä täysillä, sillä tämähän on elämäni ensimmäinen hymynaama. Itse kun en tunnista ns. ovulaatiokipuja ja limat ei kerro mulle mitään. Odotan miestä kotiin muutaman tunnin päästä ja sitten hommiin! Tätä se minun uneni siis tiesi. ;)

P.S Viimeinen tikku jää odottamaan mahdollisesti seuraavaa kiertoa. Tiukille meni!

3 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Mitä mä sanoin :)

    Mä tosin huomasin, että mulla on aika selvät ovulaatio oireet. Limaisuutta, rintojen arkuutta ja munasarjoissa tuntui kipuja. Tajusin myös, että viime kuukauden oireet, jotka kuvittelin raskausoireiksi olivatkin ovulaatio oireita. Joten ihan hyvä, että tikutin ovulaatiota ekan kerran niin ei tarvitsi myöhemmissä kierroissa kuvitella kipuja heti raskausoireiksi :D

    VastaaPoista
  3. Niinpä. :) Sitä vaan tuntee heti itsessään kaiken maailman viat. Mutta tämän päivän olen vain ilonnut tuosta vähäisestäkin toivonpilkahduksesta. Pettyä ehdin sitten myöhemminkin, jos sikseen tulee.

    Mulla ei noita ovulaatio-oireita kyllä ole, mutta jos ovulaatio nyt oikeasti tapahtuu niin täytyy seuraavat kaksi päivää yrittää niitä tarkkailla.

    Toivotaan, että sielläkin nappasi onkeensa tästä kierrosta! :)

    VastaaPoista